29 Juli

Grattis mitt lilla hjärta som är 1,5 år i dag ;D

Vi ska fira det med lite fika på hanssons senare och ha dejt med Jennie, marie och lilla alva som jag inte har träffat än ;D Först blir det att laga lite mat och sen ut på promenad så tjejerna får sova middag. Hoppas det är uppehåll för jag har fortfarande inget regnskydd till vagnen. =/

Igår fick man lite sol på sig iallafall vi låg vid tolven fram tills 3 iallafall men visst var det inte den här riktiga värmen. Det är väl slut med det förstår jag. LÄngtar till v32 då Per är ledig då ska vi hitta på massa skojj som furuvik och eckerö ;D

ne spisen kallar!

Shakira waka waka får stå för underhållet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0