10 juli

hmmm detta skrev jag i morse jag måste glömmt att trycka på spara men då gör jag det nu!


Första dagen då jag är ensam hemma med tjejerna ;D Det går jätte bra hitils, vi vaknade vid halv 8 men låg och drog oss till kvart över 8, lekte lite på Tindras rum innan vi gick ner. Ätit frukost och gjort oss i ordning Novelia har somnat så vi ska ut och leka lite och förhoppningsvis få lite sol på sig men det ser molningt ut, kanske spricker upp?

För övrigt har vi vart på bvc i går och Novelia växer lika snabbt som Tindra gjorde, 4220 och hon är ju bara 18 dagar gammal. Fiin kurva sa barnmorskan. ;D Blev en grillning med grannarna i går också och ett litet dopp i tolven dock badade jag inte helt men nästan, Tindra badar hela tiden och hennes pappa vågar knappt doppa tårna.

Planer för i dag? Nej bara vara hemma och vara.

Måste också hämta ut våra nya lampor vi beställt på claes olssons vita fina´inte så dyra. ;D

Ska kika in på saydada.se och se vad dom har för fint

Vädra lite


Kommentarer
Postat av: thyran

Ja men man vara längtar tills allt blir klart så man får inreda, så kul å inreda ett helt huuuus=) ÅÅå fy prata inte om jobbet, vi börjar den 2 augusti igen :/ Ingen lust alls med det nu :)

2010-07-10 @ 22:37:11
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Anna Engström

Sådana lampor har jag också beställt från cleas ohlsson!!! Men de ligger kvar i kartongerna tills vi flyttat ;)

2010-07-15 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0