25 Januari

Löningsdag =) hehe vi tar valbo i morgon och det ska shoppas en hel del.

Vardag igen då ständiga måndag och måndagar är faktiskt tråkigaste dagen i veckan, Per åker och jobbar och veckan börjar precis. I natt sov Tindra i sin säng i sitt rum ända till kl 7 då fick hon komma till mig och äta lite välling sen somna hon om igen och så vakna vi när Per ringde halv 9. Vi hade nog sovit längre om han inte hade ringt hihi. Tidigare har hon bara sovit nån timme i sin säng så har man fått hämtat henne men i natt gick det ju bra. Hoppas hon fortsätter så här då så man slipper ha 2 stycken små tjejer mellan sig.=)

Tindra har mer tänder på gång nu, 2 stora kind tänder nere också herregud 12 tänder och fyller 1
år på fredag=) men hon verkar inte ha ont nu och det är ju bra.

Över till inredning så ska det sättas upp sånna här band på mina hissgardiner måst först bara hitta sånna någonstans.

Blir kanske så här om man har tur och sånna blommor vill jag också ha, tror jag får åka till owes någondag


I går var vi hos svärmor och firade hennes födelsedag och det bjöds på älggryta , super gott =)

Annars i dag ska vi nog bara hålla oss hemma, jag har massa målning att ta hand om och sen ska vi ju också ta vår dagliga promenad.

Trevlig måndag

Kommentarer
Postat av: Katrin

tack så mycket :) nu tar hon faktiskt fler steg, så de går fort när hon väl har börjat :) Hur är allt med er då? Vad många tänder Tindra har, Filippa har bara sex :)

2010-01-25 @ 17:02:07
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ja men jag förstod va du mena :) haha ja, Filippa kan också bitas och de gör såå ont. Så jag förstår att Tindra också kan göra det :P Är så nyfiken på hur fint det är hemma hos er nu när ni gör om så mycket, hoppas att du lägger ut bilder sen? :)

2010-01-26 @ 13:35:14
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0