21 Januari

Tänka sig att i dag har jag inte sett ett ända kryp steg =) Kanske hon ska gå för alltid nu? ;D mys stumpan som är så duktig. Tänder som en 2 åring ska ha och lika lång och väger lika mycket som en 1,5 åring. Allt har gått så fort, jag kom att tänka på det i går när jag sotera lite bebis kläder =) Vi behöver inte köpa nå kläder alls till den nya bebisen =P. De som behövs köpas är en växarsäng till Tindra, en syskonvagn och lite nya nappar är vad som jag kan komma på ;D

I dag är det fullt upp, elda upp värme, ner till muntebo, promenad, hälsa på syster och familj, sen hem och göra kvälls mat och kväller. Ska också hinna med att damsuga lite men stor städningen får bli i morgon + byta lite säng kläder.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0