17 Januari

En liten stund för mig själv =)

Tindra och jag har nyss gått en promenad så Per kunde kolla på johan falk i lugn och ro, för jag gillar inte dom där filmerna, eller jag gillar inga polis filmer alls. Tycker bara om komedier och sånt. Som i kväll ska vi kolla på en sommar med göran. Gud så hon sover Tindra, hon sover verkligen bra ute i vagnen och vi får hoppas att vädret håller i sig så här nu aldeles prefekta grader. Meeeeen som jag längtar till vår och sommar.

Lördagen bjöds på tacos här hemma och robinsson. Hela lördagen var jätte seg det blv en massa filmer och bara slappa en tur ner på ica och en promenad var allt =) skönt de å.

Mer i dag blir det grilla lite korv och slappa ännu mer

En tvättäkta soffpotatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0