15 Januari

Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddaaaaaaaaaaaaggggggssssssss myyyyyyyyyyyyyyyyyysssssss!!! ;D

Äntligen fredag och veckan har faktiskt gått relativt fort och det är ju bra då blir det helg snabbare. Ha precis svabbat av alla golv här hemma så nu är hemmet skinande rent och doftar såpa =). Snart kommer Per hem och vi ska faktiskt bara vara hemma och ta det lilla lugna i dag, laga lite god mat och kolla på let´s dance.

Jag och Tindra har haft en riktigt städ dag och hon är så duktigt att hjälpa till.............. att ta fram alla grejjer som finns i skåpen, jag plockar in och hon ut, jaja rivåldern är väääldigt dryg. Men annars hon förstår så himla mycket så man blir mörkrädd =) När jag snyter mig så vill hon också snyta sig, när jag hostar och håller för handen så gör hon precis lika =) härmis.

För övrigt så var promenaden en av dom bästa på länge, man frös inte för första gången på jag vet inte hur länge och det kan ju bero på att det bara var -6 grader ute och ännu mildare ska det bli i morgon. =)

Om 2 vckor 1 års kalas ;D mys

Usch vad hemst vårat vardagsrum såg ut innan rusten (blä)

Tindra skjussar sin kusin jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0