Det är så så klart 7 Februari

haha snacka om virrig. Skrev 7 Januari i tidigare inlägg men det är ju nartuligtvis 7 februari.

Utmanad av Elin snelin Hedberg.

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Oj oj jag var nästan 14 år och gick i 8:an på hagaskolan, umgicks mest med Jennie och spelade fotboll.

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?

Då var Tindra 10 dagar gammal och det ammades för fullt och föräldrarollen var på hög nivå =) Kall januari så vi rörde oss inte många meter den den månaden =)

FEM SNACKS DU GILLAR

1. Marabou mjölkchoklad
2. smågodis

3. Turkispeppar
4.  Chees chips
5. Bon bon godis man bara kan få tag på flygplanen

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Barnsånger som aladin- en helt ny värld, imse vimse spindel, i ett hus, krokodilen, bä bä vita lamm ;D

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR (MÅÅNG MILJONÄR)
1. Göra oss skuldfri
2. Betala av våra föräldras lån
3. köpa många fina bilar
4. Bygga ut huset
5. Köpa hus utomlands

FEM DÅLIGA VANOR

1. kort stubin
2. blir lätt sur om jag är hungrig
3. kan gråta lätt (känslig)
4. lätt irriterad
5. bryr mig om sånt jag inte borde bry mig i



FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Shoppa
2. Träna
3. Umgås med nära å kära
4. Äta gott
5. Resa

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

mys brallor och klackskor haha... skulle aldrig heller köpa höga jeans 

FAVORITLEKSAKER

1. Bilar
2. skotrar
3. datorer
4. kameror
5. tven

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN

Tror alla gjort den nu så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0