2 februari

God eftermiddag!

Vilken härlig dag de vart i dag, solen var framme helt otroligt.

I dag vakna vi ganska sent så vi fick stressa oss i väg till öppna förskolan ;D hehe tur att det bjuds på frukost där på förmidagarna. eller gratis är det väl inte med en 10 krona kan man kosta på sig.=P efter det så åkte vi hem i vanlig ordning och gjorde lunch och sedan ut på en riktig lång promenad i det fina vädret. Har också ringt en del samtal och på torsdag får vi reda på om vi får dagis plats eller inte =) Snart ska vi bege oss ner på affären och handla hem lite smått som frukt och mjölk. Vill kunna äta det jag vill och är sugen på men jag motionerar ju inte regelbundet så därför har jag dragit ner på allt gott ;D drar jag igång med fotbollen igen så kan jag äta godis varje dag om jag vill. meen det dröjer ett tag innan jag kan börja igen så vi får fortsätta med våra promenader som inte alls blir varje dag för vädrets makter har sagt till flera gånger =P Fotbollen får jag börja med till hösten och det ska bli så kul och jag saknar alla. Nog om detta

Här kommer lite bilder från Tindras rum som någon hade som önskemål här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0