8 December

Äntligen en lugn stund i soffan =)

Barnen tittar på pippi nu innan kvällsmaten och dom är klistrade framför tv båda 2 konstigt nog. I dag blev det att hämta passen och jag kom in 10 minuter innan de öppna så vi fick stå och frysa en liten stund. Svängde in i valbo för inköp av klänningen som jag sett på h&m och så blev det ett par leggings från gina tricot. Mer hade vi inte tid med då Novis fick äta sin lunch i kundvagnen innan vi styrde hemmåt. Hämtade ut ett paket och lånade en tång för att sätta i löshåret med nu saknas det bara att sätta i det =) carro kanske kommer i kväll men det beror på om hon är pigg eller inte.

Har fixat uppe på Tindras rum, tog upp en hylla som stått ute på altenen som passade utmärkt i Tindras rum. Har också städat bland mina kläder som legat utspritt på Novelias rum så nu ser det bra ut ;D

Kolla sikka godingar




Kommentarer
Postat av: Angelica

Meeen va sött !! =) Vart och när ska ni åka?

2010-12-08 @ 22:00:49
Postat av: Gabbe

Hej Angelica! Vi ska åka till gran canaria -puerto rico. den 11 Januari tror jag det var ;D Vi ska åka med Pers släkt för hans mamma fyller 50. Det ska bli så skönt.

2010-12-09 @ 09:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0