7 December

Goder afton!

Här hemma har vi nyss ätit köttfärslimpa, sås och potatis =) proppmätta sitter jag och barnen i soffan och Per gick ut i garaget för att måla på matsalsbordet och lite annat. Syster har också vart här och färgat min utväxt. Julia och jonna har busat med Tindra och Novelia. Dagen har gått då fruktasvärt fort i dag, jag stod och målade och tittade på klockan kvart i 2 och fick stressa iväg till dagis och hämta hem Tindra bus. Glömde ju bort att ta undan rollern så den torkade ju fast =/ men så kan det gå. Nu hoppas jag på att barnen vill somna tidigt så jag kan fortsätta måla och poa lite.

Imorgon tänker jag och Novis åka in till Gävle och hämta passen och svänga in i valbo för inköp av en klänning. =) Får se om Carro kan sätta i mitt hår i morgon med ;D

Dåliga bilder man f´år med min mobil, har ju slarvat bort sladden till vanliga kameran =(




Kommentarer
Postat av: thyran

Tjoho... Jag ska ha en svart tunika bara och så ett rött skärp och röda örghängen.. är ju tema rött. De kommer du i håg va? alltså att man bara ska ha ett rött plagg/ eller nån detalj:)) Du får ta med eget dricka om du vill. Tror några kommer göra de men de kommer nog inte bli nå fylla direkt :D Ja kan inte dricka för ja måste ta egen bil hem :/ Men 16.00 i köket så blir de mingel sen aktivitet, sen mat sen aktivitet och sen efterrätt och prisutdelning. Kort och gott ;D

2010-12-08 @ 16:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0