4 November

God morgon!

Lördag morgon och sitter i soffan och äter en mys frukost =) Har sovit ut ordentligt och jag känner mig som en hellt ny människa pigg och glad och saknar mina små hjärtan ;D Funderar på om jag ska passa på att sola en sväng som var 100 år sen kan ju va bra att börja samla på sig lite färg innan vi åker nästa månad =P barnen ska vi hämta vid lunch, vi åker bil ner så får Per ta alla grejjor med sig så går jag hem med barnen så dom får sova lunch.

Åh på mtv spelade de nyss Volbeat-fallen den är en av favaritlåtarna nu gud så bra den är. Vi gjorde ju en skiva med bara Volbeat för 1,5 år sen ungefär och den är helt spårlöst försvunnen så nu ska det göras en nya med nya låtarna också =) Ska nog knåpa ihop en hard dance mania skiva också. bra blandning.

För övrigt i dag så har vi direkt inga planer men det blir väl att hålla på hemma =)


Kommentarer
Postat av: Per

Du det är december nu ;)

2010-12-05 @ 09:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0