3 November

Oj oj här hemma är det barn fritt och det är en sån jobbig känsla tycker jag, Per kan kloppla av och inte tänka på det men inte jag. Mammas go fior är hos mormor och morfar och ska sova där i natt =) Hoppas Inte mamma slipper vara uppe mycket i natt och att Novelia sover. En sak är säker iallafall att jag ska sova hoppas jag. Jag har världens bästa föräldrar som ställer upp på allt. =) Mamma erbjöd sig att ha tjejerna för hon är ledig i helgen och pappa är ju sjukskriven.

I dag har  jag och tindra vart och badat i badhuset, det var kul att ha lite ensamtid med henne och bara busa ;D Novelia fick stanna hemma med pappsen för hon är ju så snorig.  Nu så här på kvällskvisten sitter jag med en skål gräddglass för jag har så ont i halsen och det blev ju inte bättre för att jag badade. Jag har gjort massa nytta som att måla på allt som inte var vitt i hallen. Per håller på att såga upp ett stort hål i väggen ut på altanen för att sätta in vår nya altandörr som var bra mycket bredere än den som satt där =P Har ju hållt på nån timme nu.

ja bäst att kolla på idol nu.


Kommentarer
Postat av: thyran

hohoho. Ja men ja blir ju så dålig på kort :p lär färga håret innan ja försöker mig på en bild också.

den börjar 16.00 :) Den 9:onde då :)

2010-12-04 @ 09:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0