21 December

Men nu så står julen vid dörren =)

I dag har jag och mina små hjärtan vart till Valbo och julhandlat klart =) Trodde vi aldrig skulle komma fram då vi fick åka 40km/h från barkhyttan till sandviken =( var bra less då och alla andra bilar med som stod i kön.. (plogbilen)..

Det gick så bra så att åka med tjejerna själv dom var så snälla så, vi åt mat och Tindra fick springa runt lite och hon är duktig att hålla sig in till mig för hon är ju så blyg för andra människor. Sen somnade dom båda samtidigt och jag fick shoppa i lugn och ro =) Nu är allt klart vi ska väl slå in det sista i kväll när barnen sover ;D. Äntligen fick jag tag på vitt bord och stolar från Ikea då det vart slut i flera månader. Så jag och tindra har skruvar ihop allt och ställt det på hennes rum..

Nu är jag ny solad och ska snart få våfflor som älsklingen håller på och gräddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0