13 December

Lucia!
Johan och Therese fyller år i dag med, grattis till dem =)

Vi är lite fryssna här hemma efter att ha vart på Tindras dagis och tittat på henne och alla de andra barnen som hade lusse firande ;D mormor/morfar, moster och kusin jonna kom också och titta på =) Tindra och Novelia fick vara pepparkaks gummor. sedan traska vi hem och gjorde ordning mat och sedan stressa ner på bruket för att se ridande lucia. Tindra älskar hästar och sjöng med ;D Blev ett inpulsköp på happy homes med.

Funderar på om jag ska ut och springa men jag tar mig inte riktigt för. Kanske beror på att jag är fryssen. Per tycker vi ska åka ner och köpa julskinka men det tycker inte jag.  =P får se vad som händer hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0