10 December

Och det är ingen vanlig dag för det är min älsklings födelsedag hurra hurra hurra ;D Hela 27 år blir han gammel gubben då. Han får pressenter av oss när han kommer hem från jobbet. igår lära han bara klämma och känna på paketen och tönta sig om var det var haa.

julfesten i går var väl helt okej. Maten var ju inte den bästa men kladdkakan till efterätt vägde ju upp det hela ;D Blev en cider till maten sen var det bra, det var inte så många som drack. Blev lite lekar och mitt lag kom 2:a. Var hemma kl 8 mamma fick hämta mig och skjussa hem mig. Fick kålpudding hemma hos mamma och pappa igår på dagen och hur gott var inte de då så säg ;D fick också matlåda som jag och Tindra ska äta till lunch i dag. tur vi har!

Måste också ner och handla i dag för det blir ju att göra tårtor för i morgon kommer det ju en hel del folk som är fika sugen =) Vill också få i mitt löshår för jag har ju lånat den där tången av en som jag inte känner. Till kvällen kanske det blir en tjejkväll hemma hos Elin i storvik och titta på idol, men hon var lite förskyld i går så hoppas hon mår bra i dag =P. Det visar sig.

Nu är det dax för Novis att sova en förmiddagslur.

trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0