5 Augusti

Godmorgon!

I dag sov vi till halv 9 ungefär det brukar vi göra och ibland kan det till och med bli halv 10 =) skönt att man får sova, men det blir snart annat när Tindra börjar dagis igen och jag och Novelia får gå på öppna förskolan.

Härligt det är nu när man har kommit igång med promenaderna ska försöka hålla i det här nu ett tag innan vi börjar springa. =) Har ju mitt mål tills vi åker utomlands i Januari ;D går man in för det så klarar man det (hoppas jag) I dag då? jo vi ska ha jonna på besök sedan blir det ett besök på bvc och sedan blir det ett avslut hos mamma och pappa tror ja. Åh snart är det helg och det innebär ledighet för Per och veckan som kommer därefter, det har vart lite småjobbigt ett tag här, går mycket lättare när man är 2 ;D

Nu ska vi göra iordning oss


Kommentarer
Postat av: thyran

Jaa, de verkar vara då de drar i gång ordinarie tider va.. Är du sugen på att spinna också då eller ? :) Skulle vilja spinna en gång i veckan och ev. nått mer pass en gång i veckan också men vet inte riktigt vad för typ av pass.... Kraaam

2010-08-05 @ 12:13:13
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: thyran

Brabra :P men då kan vi väl satsa på att komma i gång i september då =) ja tänkte att jag skulle försöka gå på de passen som är 17.00 eller strax efter/före men de kan man ju kika sen hur schema blir. :) skoj. Kraam

2010-08-05 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0