23 Augusti

Blev en tidig morgon i morse halv 8 slog Tindra upp sina blå och strax därefter slog novelia också upp sina blå men jag vela gärna sova ett tag till men det är bara att vänja sig nu när det är dagis på G annars hinner vi inte göra oss i ordning om vi sover längre ;D

I dag tänkte jag göra klart mitt fina land jag har på baksidan hitta massa fina stenar som jag tänkte använda. För övrigt sov vi uppe i vårt i natt och det är nästan klart =P Per ska spray måla 2 möbler bara sen så.

Blir också ett besök på bvc för att väga och mäta lilla tjejen som inte är så liten, hon är alla gånger uppe på 6 kilo ;D runda ska dom vara så mah har massa hulli gull att pussa på.. Ska också kolla om Tindras öroninflamation är borta. Vi hade ju planerat att åka och hälsa på Tessa och lilla Alva i Gävle i dag men det får bli nästa måndag då vi även passar på att ta hörsel prov på Novelia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0