5 april

slut påskat för i år och nu har påskriset åkt ut för jag inbillade mig i dag at jag har blivit förskyld av dom, eller täppt i näsan ska jag väl säga. Får använda nässpray i kväll när man ska sova då, trök. Tindra hon hostar och snorar på som vanligt, de där snorandet går aldrig riktigt över. =( I dag har vi vart ute mycket, gått ner på time fram och tillbaka, färgat hår, kollat en halvlek på fotboll på stålringen =) Kul att se alla igen men man hinner ju inte pratas så mycket.

I morgon är det jobb och dagis igen. In i vardagen igen men veckan kommer gå fort då det redan är Tisdag i morgon. Hoppas på lite finare väder då så vårkänslorna kommer igång på riktigt. Har planerat trädgården lite i dag ;D får se vad som blir gjort.

Ha en fin kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0