20 april

Jösses amelia vad trött jag är, knappt så jag ser vad jag skriver på datorn. I dag har det jobbats fram till halv 4 sedan hämta gullhjärtat på dagis och sen vidare för att hämta upp mamma/mormor för en shopping vända i valbo ;D kom hem med massa fint som pippi stövlar, jeans leggins, skjort/tunika, t- shirt och fingervantar åt tösa ;D mig själv blev det en vanlig cardigan ej rosa hör och häpna en gul ;D fin faktiskt. Lite hårfärg och smink.

Redan onsdag i morgon mitt i veckan, ska försöka fylla på kylen också då man är allt för lat att orka handla efter jobbet och bara skjuter upp det hela tiden.

Nu ska jag gå upp och kolla på desperate och lägga mig brevid tösa min, JA hon sover i våran säng och det är bara att skylla på mig då jag inte vill sova själv i veckorna då får gärna hon ligga på pappa Pers plats. Hon kommer aldrig vilja sova i sin egen säng. Blir trångt när hennes lilla syster också kommer och vill sova brevid. =P


Kommentarer
Postat av: katrin

Hej! ja vi hade de underbart i thailnad, vill tillbaka dit :) Särskilt när vädret är som idag. Det går bara bra på dagis. Hon vill inte följa med hem när vi ska hämta henne :P Så de är bra :) Guud, de är inte långt kvar nu, tiden går så himla fort..

2010-04-22 @ 11:16:50
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0