15 april

MMM i mån är det fredag =) veckan har gått super fort verkligen!

I dag kunde vi inte vara ute efter jobbet när jag hämta Tindra på dagis, det regnade ju något kopiöst och det var nästan så jag inte fick in Tindra hon skulle bråmt vara ute och leka men jag fick in henne till slut. Inne har vi gjort massa nytta, tvätt, städa, laga mat och plockat i vanlig ordning. Skönt att göra det inför helgen men dammsugarn dyker säkert fram ändå i helgen. Tänkte faktiskt baka bullar i dag men nää jag orkade inte det tar ju sån tid.

Men nu så har solen kikat fram en sväng, det är ju så mysigt nu när det är ljust länge och ljust när man vaknar. Meeeen fönstren är inte fina när solen ligger på =( det ska göras i helgen bara Per kan ta något fönster också för det finns ju en del. Jag vill vara ute och kratta i helgen också men vi får se vad helgen bjuder på ;D

Jag i vecka 32.


Känner mig allmänt blek, ful, fet då man har gått upp närmare 12 kilo och har 8 veckor kvar att vara gravid förhoppningsvis. Tagit hårt att vara gravid så länge men tanke på att jag blev gravid ganska snabbt efter Tindra. Men vi vill ha det tätt mellan tjejerna så dom får nytta av varandra. Ska bli så kul att bli två barns föräldrar en komplett familj liksom ;D

Tindra ska ju också vara med på dagens blogg




Kommentarer
Postat av: Thyran

Gullmage :) Ja har bakat ja, "mintkladdkaksmuffins" tills fredagsfika.. hoppas de blir goda bara :)

Hoppas på tidig hemgång i morgon nudå. Syns i mon!! Kraam

2010-04-15 @ 20:30:23
Postat av: guuuuud

Mysmage!!! :)

2010-04-16 @ 13:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0