1 april

april april din dumma sill! fult ord.

Kom nyss in från en liten promenad då Tindra behövde en liten tupplur och jag lära prova mina nya gå skor som jag köpte i dag i valbo =) Kom hem med massa annat också som en skön tröjja från bik bok, randig standard tunika från gina, bh, linnen, smink, hårfärg, lite hårspännen åt trindra och mig. Köpte massa kul på ikea också och naturligtvis (råkade) Per ha sönder en ram vi köpte, typiskt han vettu. Mötte upp carro i valbo också så vi fick pratas lite ;D får försöka träffas i påsk här nu när vi är ledig.

Kommer inte blogga så mycket i påsk känner ja, då vi ska åka upp till mamma och pappas stuga i balungstrand och äta massa gott och ha det trevligt, sova kvar och lika så bror och maria, syster och hennes familj så vi kommer vara ett gäng och så klart mamma och pappa då skulle va konstigt annars ;D

Vi ska också besöka badhus och aldeles säkert fler varuhus ;D

Glad påsk på er vänner!

image153

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du har blivit mamma! Grattis till både barn 1 och barn 2 och GLAD PÅSK!

2010-04-01 @ 17:59:09
Postat av: Anonym

Tack så mycket ;D

2010-04-02 @ 07:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0