9 september

ojoj vad det blåser ute, trodde vi skulle blåsa bort när vi gick, men vi stod kvar.  Klockan är nu så där lagot lunch tid ska väl gå och koka i hop något om ett tag ;D.. Sedan ska vi till öppna förskolan och se vad det kan vara för någonting... spännande emil och carro skulle också dit så då får vi träffas....

Senare i kväll ska vi ner på stålis och kika på fotboll, men samtidigt är det sverige på tv hmmm men jag åker nog ner och kikar på mitt moderslag ;D Snart slut med alla matcher och säsongen är över och jag har bara vart på 4-5 träningar i år, blev så lite pga av att tösen hemma vela inte ta flaskan och jag sluta amma henne i juni så blev det sommar och jag hade ingen lust med fotbollen då, jag har ju aldrig haft ett uppehåll förs nu och det kan vara bra att ladda om batterierna för tillbaka det ska jag men när??? vi får se ;D



Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Vilka fina bilder på våran älskling vi kommer och hälsar på er när vi kommer hem från stugan

2009-09-09 @ 12:07:46
Postat av: Gabbe

hi hi ja gör det ;D

2009-09-09 @ 15:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0