6 september

Men god dag då ;D
Skäms lite att berätta att jag sov till kl 11:00 i dag =S Per gick upp med Tindra vid 8 sen hade dom somnat på soffan och sen inte kommit upp och väckt mig. jaja det är ju som det är och jag stressade upp för jag vet att katterna vela ha mat så jag drog på mig kläderna och sprang över och gav katterna mat och rensa kattlådor =)

I dag ska vi ut och plocka svamp, jag tycker inte om svamp men jag gör det för att få komma ut och promenera lite, Per gillar ju kantareller så jag ska väl försöka hitta några sånna då och överraska han, Gud jag kan bara föreställa mig syrran och jag i skogen vi kommer ju skrämma upp varandra som bara den,,, ååå en björn,,, vad är det här för spår? vad var de där för ljud?? herregud men ut ska vi..

Å jag måste bara säga att vi åt nog den godaste taco pizzan i går hos tommy och sofie mm så god, den ska jag göra framöver här när vi gör hemgjord pizza....

Ja och vi har en riktig sabotör här TINDRA har rivit ur alla filmer och rivit ner ps och dragit ur kablar... Jaja bara att städa upp de..

Trevlig söndag



Våran (lilla) 9,7 kilos underabaste dotter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0