3 september

Kan man må sämre?
Näsan helt täppt, låter som en karl när jag pratar, hostar så gör det ont i hela kroppen, ont i huvudet och feber på det =( Svin influensan är här (tror jag) nä man ska inte gå på massa saker. är ipren eller alvedon bäst?

Till något annat så fick vi inte sova längre än till 8 heller =/ då vela hon upp och så nu sitter vi här i soffan, orkar inte ens gå och bre en macka. Per är och hjälper grannen och jag önska att han hellre var här hemma så jag fick gå och lägga mig igen och sova bort förskylningen.

Torsdag i dag och det hade innebärt träning för mig och massa jobb ute, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen jäkla förskylningen är här.

Kommentarer
Postat av: thyran

Din stackare! Krya på dej. Kramis

2009-09-03 @ 09:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0