27 september

Bläääää länge sen jag kände mig så här dålig efter lite festande =/ haha snart druckit 1,5 l vatten är så himla törstig hela tiden. Vi valde att gå till grannarna i går de bjöd oss på flygande jacob och till efterrätt hollänsk chokladkaka ni ska få receptet för det är så gooood kladd kaka fast mer chokladig och mer onyttigheter i den. =P Dom tacka oss för att vi var kattvakt när dom var på kreta så det var kul. Blandade faktiskt rose vin och vitt vin usch man ska hålla sig till en sort hela kvällen. Inte kunde jag somna om heller i morse även fast per gick upp med Tindra vid 8.

I dag är det ju träning också kl 14 så jag hoppas jag mår bättre då för jag vill ju träna,. Men innan dess ska jag nog bara ligga här och slöa =) Medans Per och sina bröder tapetserar och grejjar. härligt

Vet inte om det syns på bilden men jag har gjort kransar och lagt i gran och rönnbär i blommlådor. =)


Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Åhhh ni har så himla fint hus! Kan du inte knäppa närbild på de där blommlådorna, är ju så nyfiken på hur du gjort, kanske man kan knycka någon idé =)

2009-09-27 @ 16:20:35
Postat av: Gabbe

Ja men det är jätte lätt ;D lägg i massa gran kvistar och rönnbär fyll dom riktigt, sen kan man ha i lite kottar och andra löv ;D

2009-09-27 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0