2 september

Och i dag mår jag sämre =/ sitter här med feber och absolut ingen ork. jätte tråkigt att vara sjuk och så hade jag lite lätt panik när vi skulle sova och nässprayen hjälpte inte, ska köpa en annan i dag. Den enda fördelen med att vara förskyld är när jag ska byta Tindras bajsblöjor för då känner jag ingen lukt =)

Blir nog bara inne i dag så får älsklingen ta hand om mig och Tindra. Man brukar alltid få lite godis när man är sjuk har jag hört ;D

Inte kunde jag träna i går heller och säkert inte i morgon heller =/ på söndag hoppas jag på att jag är frisk och kry. Nu blev det massa prat om det här tröket...

Nu fick tjejen tag på en penna som jag måste ta bort
¨hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0