18 september

Snacka om överaskning i går eftermiddag =) hörde en bil som körde så in åt helv##te och däck som skrek så jag tänkte va f#n är det för idiot som kör så kika jag ut och såg att det var MIN idiot ;D haha han kom hem en dag tidigare det var slut på jobb tydligen... skönt att han är hemma,. i dag blir det söka jobb dag någon som har något förslag kanske??

Ja i dag skriver jag blogg tidigt för jag hade tid nu, ska ge tösen lite gröt snart sen ska vi ge oss ut på promenad. Senare blir det in till sandviken för lite shopping av mat, kanske kika en sväng på stan får se om vi orkar. sen i kväll blir det grilla med grannarna sista grillningen är det sagt men de får vi allt se ;D länge sen vi grilla nu så det sla bli götta ;D funderar på lax paket.. en laxfile, några potatisskrivor, citron, fetaost, tomat och dill ;D lägg det i folie och lägg på grillen..

Ja så blir det ha en bra fredag hönni

rolig krypstil va? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0