10 september

LÄNGTAR verkligen tills i morgon då min älskling kommer hem. ;D Jag har verkligen fullt upp här hemma utan hjälp. Sköter om 9 katter, springer in med post, klipper gräs, ut och vandrar, går på öppnaförskolan, tränar, eldar och ja jag vet inte vad.  Iallafall så ska vi fortsätta gå på öppnaförskolan, verkligen kul för Tindra att träffa massa barn och jag massa mammor ;D kul och så får man köpa fika för en 10:a. Tycker ni ska pallra er dit till kyrkansbarntimme huset onsdagar 13:00 till 15:00..

Sötnosen min ligger på soffan och trynar och jag ska plocka upp lite här, gåner i källaren med massa grejjer tindra inte använder, som baby gym och babysitter. Ska leta på en korg som ja lan lägga i hennes leksaker i så kan hon sitta på golvet med den..

I dag kommer också mamma och pappa hit med ett nytt bateri till bilen så jag kan åka någonstans i dag för den var död i går. Sen ska dom också vara barnvakt i kväll så jag kan träna... ;D

Just ja när vi var ute och gick i dag kom en shäfer springande emot oss och jag blev livrädd och jag tog tag i hunden så han inte skulle hoppa på Tindra, men sen kom hundens matte och styrde upp allt. huva fick man känna på att man levde..

I mån är det fredagsmys



Visa gaddarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0