9 november

Måndag igen då =) ny vecka, nya utmaningar

Ska snart göra en god frukost som vi gjorde i går, lite rostat bröd och kokta ägg men i dag är det ju bara jag och Tindra som får mysa över frukost ;D Per har en ny jobb vecka men han får ju hotell frukost han =)

Blir en promenad om 1,5 tim ungefär och vädret ser lovande ut inget regn iallafall. Senare i dag kommer Jonna och leker lite med Tindra bus.

I går firades det fars dag och vi var i p-hyttan hela dagen och åt älg gryta och det är hur gott som hellst och Tårta på det. Min pappa firades i lördag i samband med mammas födelsedags fest och vi åt lika god mat där. Så i helgen har vi blivit bortskämd på mat och massa annat gott. =)

Åh jag har börjat fått det här Ishias eller hur det stavas det värker på rumpan och ner i låret i bland, så var det när jag väntade Tindra också. 



Vårt hemska vardagsrum.

 

Kommentarer
Postat av: thyran

Sugen på att följaaa ? :) eller har ni redan bokat in en resa ?

2009-11-10 @ 09:49:24
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0