20 november

Har nästan nyss kommit hem från en heldag i valbo med tessa o wille vire ;D Ikea tog nog längst tid när det vankades mat osv. Köpte en gosig nalle till Tindra och refleker med gulliga motiv på =) De var ikea de. Vidare i köp centrum leta lite fina julklänningar men det fanns dock inte så fina som fall en smaken. Det blev en fin tröjja från cubus till Tindra. Jag fick nöjja mig med hårfärg och en ögonskugga ;D Får åka in och jul handla sen dagen före julafton skojjj ;D lååånga köer.

Vilken sekund som hellst kommer Älsklingen hem då blir det väl att åka ner på ica och inhandla inför kvällens arrangemang tacos står på spel och jocke skulle komma hit som gäst =)

Toppen dag i dag

Just ja i går fick jag tacos hemma hos mamma och pappa sån tur jag har ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0