16 november

Men vilket tråkigt väder det är då man kan inte tro att det är i mitten av november. Jag vill ha snö nu och lite kallare luft =) Vi tog en kortis promenad i dag på 30 minuter för jag råkade klä på Tindra lite för mycket för jag visste inte att det var så varmt ute. Hon trivdes iallafall inte i vagnen och jag var väldigt yrslig är det nu också drygt =( Illamåendet kommer lite då och då men det är betydligt mindre än vad det var för nån vecka sen =) Blir avensjuk på dom som inte mått illa en ända gång. =P

I dag äre ju månadag igen då och på schemat står det inte så mycket, ner och handla hem mat till frysen, tvätta en massa för jag ska tvätta soff överdraget och det är väldigt mycket tyg så jag antar att jag bara kan ta två överdrag åt gången så jag ska väl tvätta en 6 maskiner i dag =P

Kamerabiten är fixad ;D vi hitta på våran gamla kamera som får duga så länge tills vi har råd att skaffa en sån där proffs kamera ;D 7-8 tusen lappar eller mer.

Tindra älskar att bli ompysslad av sina kusiner ;D


HA EN BRA DAG ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0