10 november

Ampa säger Tindra och pekar på lampan =) hur gulligt som hellst.. Hon ska ju peka på allt och som dom säger på reklamen är det fint att peka =) Titta säger hon också. Kul nu händer det lite grejjer på språk formen också inte bara på kroppens rörelser och hon stod faktiskt själv i dag i några sekunder sen lära jag fånga henne =) Synd att Per missar dom här tillfällena men så är det.

I dag har vi vart på promenad med anna och molly och så fort vi kom innanför dörren så ringer mamma och frågar om jag vill hänga med henne och vacinera sig och självklart gjorde jag det sen blev man bjuden på kalops och det var inte i går man åt det =) Sen tog vi en lång promanad med Tindra och hundarna sen fika på det =) Till kvällst blir det träning. Nu elda varmvatten läääääääängtar till den dagen vi har bergvärme ;D

Oj jag fastna i hm katalogen tror nog att jag ska beställa lite ;D

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0