19 maj

Ska först ta och berätta om besöket på bvc, äntligen så börjarn kurvan jämna till sig 7,7kg och 63 lång... nu är det bara stl 68 som passar =) men hon säger ju de på bvc att alla barn som ammar får gå upp hur mycket som hellst eller ja kanske inte 20 kg.... Och till dig Katrin så är det föräldragrupp den 3 juni 13:30 =)

I går vart det en sväng till p-hyttan och spela golf eller ja vi slog bollar ut på åkern och över järnvägen dock inte jag då men både Per och hans brossor till och med pappa jag kom precis fram till järnvägen =) jaja sen blev vi bjuden på mat gott gott slapp man göra mat... tråkigt batt göra mat roligare att baka.... håller på att baka för fullt till dopet vi ska ha 6 juni ;D kommer bli kalas bra...

ja nu blir det en vandring... sen ner på affärn för i kväll ska det bjudas på grillat och egen potatisgratäng..


Kommentarer
Postat av: thyran

Vaaa bra gäääääbbs!! :) Njae är vi si så där me mej, slut mellan mig å thomas.. Igen ! Men annars rullar de väl på! Vi har Telia här idag, sammlyssning ;/ huaa! Händer till helgen då? Lr ni har ju helg varje dag ;) Kraaams

2009-05-19 @ 12:45:55
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Katrin

Tackar för det =)

2009-05-19 @ 22:23:14
Postat av: thyran

Nee jag slappp ha sammlyssnare ;D hihi!

Är heldre utan än å kyssa grodor :p Pusss

2009-05-20 @ 13:05:50
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0