Stackars

Det är så synd om våran lilla Tindra hon är sjuk =( snorig och hostig feber vet jag inte än men jag ska ta tempen på henne. I natt hosta hon så mycket och täppt i näsan så jag fick ge henne näs droppar, jag blev så rädd varje gång hon fick andningsuppehåll hon kommer inte på att hon ska andas ur munnen,.. Nu så här på dagen verkar det lugnt...
Vi ska till bvc i dag och väga och mäta då ska jag passa på att fråga lite. Så ska karro komma på besök i dag också trevligt ;D

I går var vi på 83 års kalas Tindras gammel morfar fyllde år,trevligt attt träffa massa släktingar och fika. Så tog jag med kameran men då var det inget batteri i =( typan och Tindra var så söt i sin rosa klänning... Senare mot kväller kom svärmor och svärfar på besök och emil å tessa och wille.

Nu ska jag klä på damen lite och göra lite sysslor ;D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0