hipp hurra

Hipp hurra till mig på 23 års dagen =) nu räcker det med födelse dagar vill inte bli så¨mycket äldre.. De sista åkte nyss så nu sitter vi och slappnar av i soffan och passar på att skriva lite.. Trodde jag skulle hinna ner och kika på matchen men så blev de icke. får åka ner till träningen i mån i stället.=)....  Vad har jag fått då jo ,,, pressent kort på gina tricot och Per Mobergs kokbok av älsklingen ;D, parfym, socker och  liten mjölk kanna, ljus grejjj, stor mjölk kanna, pengar, pressent kort på annas parfym, halsband,och en stor glas lykta med ljus =) det var min släkt + carro

I morgon kommer Pers släkt och äter lite tårta ;D

Jag fick frukost på sängen ;D

Kommentarer
Postat av: maalin

ojoj, jag är en dag sen gabbe.

bättre sent än aldrig. grattis :) hehe

hoppas allt går bra med tjejen å. mysss med bäbis. hehe

kram malin

2009-03-23 @ 14:18:43
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0