Hansons


mmmm gott det var med bakad potatis och kul att prata med tjejerna massa skvaller =) Kul att de kommer upp till robertsholm i morgon efter jobbet så vi kan snacka mer också¨måste de få hålla i Tindra för hon sov ju bara när vi sågs i dag. Gick ner och det tog längre tid än vad jag trodde blöt om fötterna och is kalla händer =( men de vara värt, gick in på jobbet och väntade på Elin å Jessica, medans stog jag å prata med massa arbetskamrater alla tyckte hon var så liten å söt =)... På hansons var jag lite orolig att hon skulle vakna och skrika men det var lugnt , bara att slänga fram tutten de annars men en annan är ju så blyg. =/

Nu väntar jag på att tessan från gävle ska dyka upp =) ska plocka fram lite fika.


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej du! Tror minsann hon är lik pappan, så där kan han inte skylla från sig! ;)

Hoppas att ni mår bra. Kramas

2009-03-06 @ 23:46:43
Postat av: Tessa Arvidsson

Söt himla söt =)

2009-03-07 @ 10:02:26
Postat av: Anonym

Hej Stina! Har du någon blogg?? ja du ska se ett kort när Per är bebis hon ser precis ut som honom på det=)

2009-03-07 @ 13:19:23
Postat av: Anonym

Tessa har du blogg?

2009-03-07 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0