Bullbak

Jajjamen Bullbak på sandgatan =) luktar så gott så sist jag baka gjorde jag snickerkakor och så ska jag väl göra mina goda kakor men det finns inget namn på dem,... jag fyller ju snart så man lär ju ha lite gotta hemma. Snuttan ligger och sover så sött nu hoppas hon vill fortsätta sova så vi kan ut och gå en sväng i soliga vädret... Har sån grym träningsvärk från i går tog en spring tur i snöoväderet och bra blöt blev jag, orkade längre än vad jag trodde turen var 4,2 km sprang iallafall 3 km =). gjorde så ont i tuttarna =/ säkert för all mjölk som skumpar omkring haha eller vad vet jag?..

Recpt ¨på snickerskakor

* 3 dl sirap
* 3 dl socker
* 2 burkarjordnötssmör
* 8 dl corneflakes
* 200 g choklad (marabou)

Koka i hop socker och sirap, blanda corneflakes och jordnötssmör i en bunke med händerna, häll i sirapen och blanda. Bre ut smeten på en bakplåt. Smält chokladen i ett vatten bad och häll över kakan.Låt stela och skär upp rutor =)

världens godaste kakor

Kommentarer
Postat av: thyran

Lååter som att ja å jessica valde fel dag att hälsa på ;D Guuuud i skruuuuven va gott me snickerskakoooor!

2009-03-09 @ 20:51:07
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: kuk

Guuuuuuuuud va gott!! :D

2009-03-10 @ 07:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0