28 mars

Godmorgon!!

Vi kunde inte sova längre än till 8 så låg vi å myste i sängen till halv 10 Tindra hade så mycket att berätta så go fian ;D Ska nog åka ner och hälsa på mamma och pappa i dag och se hur det går med rusten =) älsklingen har åkt ner till Uppsala till sin mormor och morfar hoppas allt går bra..

Annars träning i går i värsta snö kaosen helt otroligt. Match i morgon men jag kan inte spela match än, stumpan tar ju inte flaska och hon klarar sig inte 3 timmar utan mat, när jag tränar är det kris fall för jag ammar henne när jag åker s´å får jag skynda mig hem för då ska hon ha mat på engång. hungrig vän det här.

aja trevlig lördag

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vilken fin bild :D

2009-03-29 @ 12:36:16
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: gguuudd vikkeeenn

ååhh myyyys :D så fint kort!!

2009-03-29 @ 13:14:37
Postat av: mormor o morfar

Ni är så söta båda två jätte fin bild

2009-03-29 @ 16:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0