22 juni

gullhjärtat vårat har fått en tandsing, i går kände jag den lite grann och såg lite vitt men i dag sticker den upp oc syns jätte bra.. så jäkla gulligt när hon skrattar ;D

åh kom nyss hem från en promenad tänkte jag skulle ta en spring tur men Per håller på med vårt nya projekt så jag fick ta en promme i stället. Nya projektet är en solaltan eller en plätt bara som jag ska mina vita möbler som jag målade..  Annars i dag har jag solat helt röd i fejjan nu ska ju bli kanon väder hela veckan fint de..

nu blire dusch

Kommentarer
Postat av: thyran

JAG E SJUUUUK! Har ont i halsen, kankse inte så bra att vi äter tsm i mon då så ja smittar Tindra... :(

2009-06-24 @ 08:23:26
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0