14 juni

Hej!

Tråkigt väder altså känns inte alls som sommar och snart far vi till öland och jag hoppas verkligen att vi får lika fint väder som förra året. v 28 ska vi dit en riktig tradition tror det blir närmare mitt 20:onde år som jag åker dit. Har dissat nått år och åkt utomlands.

Nu sitter vi och tittar på nya utemöbler till altanen och jag är sugen på rotting men de kostar. =P. Jula har ett bra pris men jag vill gärna se hur det ser ut i verkligheten först.  Orkar inte åka in till Gävle och kika heller och så är det så dåliga framm däck på bilen, inga mönster alls kvar =/.

åååååååååå tråk väder vill ju hitt på nått.

Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Vi köpte våra konstrottingmöbler på ica maxi för endast 6000 kr! Riktiga snygga är dom också =)

2009-06-15 @ 12:32:03
Postat av: gabbe

Hej Téssa vännen ;D hur är det? länge sen nu oj oj måste bli ändring på det. ska kika på ica maxi får se :D finns ju så mycket... kram

2009-06-15 @ 13:56:54
Postat av: thyran

Tjohejsan!

Vi slutar ju tidigt både ons och tor den här veckan så vi får allt ta maten nästa vecka om de går vägen ? : ) Kramkram

2009-06-15 @ 21:31:08
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0