å där vände vädret

fy vilken åska det är bara blixtrar och dundrar ;D men det är ju bra mysigt också vi satt ute på altan och kikade så löste jag lite korsord. Sitter och väntar på att darling ska komma hem från jobbet nu så vi kan åka in till falun och shoppa lite. Behöver en ny bikini sen lite body lotion och sånt som man ska ha med sig, Blir en tur in på baby proffsen och så måste vi få tag på ett strand parasoll...

gud i skruven vad jag har fått badar i år så skönt i sjön, blev ett kvälls dopp i går och jag älskar verkligen att bada synd att alla andra i min närhet är sånna badkrukor. ;D

Fick hoforsbladet nu 30 kr rabatt på blöjor på ica de tycker jag är bra dit ska vi åka..

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0