25 juli

Godmorgon!

Gick upp vid halv 10 då var jag pigg som en lärka, gick igenom gaderoben och insåg att jag ska slänga en massa gamla kläder, förstår inte varför jag spart på vissa plagg så länge? fram men stora ikea påsar och packa i. Vill ha en ny gaderob nu med massa fint, tror jag ska beställa lite från hm fick ju katalogen i veckan här. Tindra ska få lite fint hon också... Per klalar sig på sitt =)

Ska ta och hämta Tindra om nån timme så ska vi åka och handla sen till kvällen, blir grilla här hemma...

Om gårdagen då så tyckte jag maten var helt okej hade gärna velat äta på church street men då hade vi inte hunnit med bion för vi kom in så sent till Gävle,. blev brända bocken och det var inte fy skamm det heller... Men hjärtat finns hos church street. Bion var hur rolig som helst men jag blev lite irriterad på kvinnan framför mig för hon skratta när det inte ens var kul och skrattet var inte det snyggaste, som en åsna lät hon ha ha ha...

och så kort på tjejen

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad gullig hon är =)

2009-07-25 @ 11:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0