24 juli

Snacka om rastlös, Har ingen prinsessa att ta hand om för hon är hos farmor och farfar och älsklingen håller på och mekar med en bil. Så fort han blir klar så åker vi in till gävle och käkar och går på bio =) Men jag vet inte vad jag ska göra jag springer ut och in upp och ner och så hamnade jag här och lyssnar på musik...

Åkte och lämnade henne vid 4 sen vart det en sväng förbi hos mamma och pappa för dom ska på rockfest i morgon så dom ska klä ut sig eller iallafall mamma så hon lånade hårband och nagellack av mig ;D hehe

aja jag kan ju alltid byta om tycker ingenting passar att ha på sig nu hitta jag en fläck på linnet ååååh hoppas mina vita jeans håller sig rena då.


skönt med fredag och helg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0