20 juli

snacka om beslutsångest vet inte om jag ska åka upp till stugan till mamma och pappa eller om jag ska åka in till ikea eller bara stanna hemma? Tösen ligger och sover här på soffan tror hon har sovit i 1,5 timme nu och jag har kollat på lite film och dator... Rallybrudar börjar ju nu men vette fan vad vi ska göra.... Tråkigt väder är det så det blev ingen promenad i morse tur att vi tog en lång sväng i går.. ;D

äh tror jag bestämt mig vi blir bara hemma i dag ner och handla lite kanske och tvätta och pyssla här hemma bara. Blir nog stugan på onsdag när det är fint väder så man kan bada... Torsdag får bli ikea efter fotograferingen i gävle på tösa.

styra upp lite mat? finns nog en låda i frysen med kyckling och uncle bens eller hur de stavas ;D

hej

Kommentarer
Postat av: thyran

Heejsan! Vi hade de jätte bra :) Vi va aldrig ner på på Böda. Men vi hade jätte fin strand hos oss också.. men kanske ännu finare på böda då :) Hur är allt med er ? Kraaam

2009-07-21 @ 10:01:57
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0