ny vecka

ja det är det och på onsdag är datumet för att vår lilla tjej ska komma, meeeeen jag tror hon trivs för bra i magen så hon stannar ett tag till =( ska till mvc i morgon får se vad hon säger. om man går övertiden får man ett extra ultraljud och så kanske de behöver sätta i gång en. Jag vill att det ska sättas i gång av sig själv och få slippa göra massa resor.

Planer för i dag då, jag ska börja städa ur kylen och göra ren den, sen åka ner på ica och handla lita bas varor, sen hem igen ut på en promenad. sen får vi se.

Åh i går bokade vi stuga på Öland =) här är en bild där i får förra året, helt sjukt att jag vart där varje sommar ändå sen jag föddes.. mamma o pappa ska med dit och så hänger emil å theres med och william trevligt.. å vår lilla tjej är ju ett halv år då så det funkar väl..


Kommentarer
Postat av: mårten

men hörru gabbe, kan du ta och fräsa ut junior snart eller? sen om ni ska till öland lär ni hålla ett öga på lillen, jag tror alla tuffingar mellan 2-12 månader kommer gå bananas när lilla damen gör sin beachdebut!

2009-01-19 @ 13:43:17
Postat av: gabbe

jadu mårten om jag fick bestämma så skulle hon kommit för länge sen tycker det är tråkigt att vänta nu... =/ haha jasså är det så då ska jag ha koll på henne.

2009-01-19 @ 14:27:14
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: thyran

haha ja ;p Mamma är ju in å läser mina kommentarer tydligen å hon tycker att mårtens kommentarer är såååååå roliga :D

Ne okej inte varje dag men varannan kanske :p

Känner du inget nuudaa... vi får höras i veckan å prata lite skit. Pusskram

2009-01-19 @ 19:26:27
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: thyran

Ja precis de har du rätt i ;) Ja ringer dig på torsdag! Ska försöka komma ihåg annars får du påminna mig... Puss

2009-01-20 @ 14:32:17
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: maalin

hello gabbe :)

hur är det med dej ?

vill tjejen ut snart eller ? :) hehe

puss och kram malin

2009-01-21 @ 14:08:47
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0