Jernvallen

I dag åkte jag till jernvallen och kollade på när vi spela fotboll, det är cup och det går väl så där första matchen började kl halv 7 den orkade jag inte åka in till men jag åkte till 10 matchen och den vann dom härligt =) får se hur de går för dem kl 7 matchen då. Efter jag kollade på matchen så åkte jag och karro och åt på Jensas blev en kebbabers göttaa de. sen hängde jag med karro hem en sväng och nu sitter jag hemma.

Jag och min kära sambo funderar på vad vi ska hitta på för något, han vill bara ligga i soffan och slöa medans jag vill hitt på nå.. får se vad som händer då. Nå förslag?

Mamma var nyss förbi de har tydligen bytt bil igen herregud de kan inte ha en bil längre än nån månad så är det dags att byta. nu var det en volvo v 70- 05 som gäller. jaja =) Vi har haft samma bil nu ovanligt länge annars brukar folk klaga på att vi byter bil hela tiden, men bmw:n som vi har nu är den bästaste bil vi haft ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0