Fredag

Då var det fredag igen då och dagarna bara flyger i väg, i dag är det lön också, sista lönen jag fick för i år härdan efter är det mamma dagarna som kommer. Bara njuta av sista lönen för det här året sen blir det tuffare, ska säga er att vara mamma ledig och få ut pengar är de snåla med men vi klarar oss. ;D

Har typ haft konstant som mensvärk hela veckan nu och det värkar inte bli värre det här är nog ända gången man väntar på att smärta ska komma. komiskt! gått över 2 dagar nu =/

annars så står det en godis påse här på bordet som ska ätas upp i kväll men den ser frästande ut och jag förstår inte hur jag ska kunna låte bli den på hela dagen, jag sa nyss till den att sluta glo du är ful och äcklig, får se om det hjälper ;D Ska iallafall ta undan disk och tvätta lite sen får vi se vad som händer i dag. i går var tessa och wille här hela dagen och det var jätte trevligt för då sprang dagen förbi. wille var och fick 2 sprutor i går men han vart inte ens ledsen ;D gull unge

Nu vill jag ha sommar och sol trött på de här vädret.






Kommentarer
Postat av: Kuk

Jaaaa guuuuuuudddd ;D tryck på!!

2009-01-23 @ 15:15:37
URL: http://carrjack.blogg.se/
Postat av: thyran

Duuu Gabbbe... nu händer det grejer på jobbet ska du veta ;) De här skulle du ha gillat kan jag säga.. du kan säkert lista ut va de är ! :) Pusss

2009-01-23 @ 22:29:51
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0