en bebis den här veckan då?

Det är stora frågan nu om det kommer en bebis denna vecka och det hoppas jag verkligen, har gått över 6dagar i dag inte så värst kul men de vet ni säkert vid det här laget =)  ska ut på en lååång promenad med syster senare lär prova alla tips och senare färdknäppen fult ord med ja.

Sitter i soffan och funderar på mat blev verkligen sugen på isterband och stuvad potatis med rödbetor ;D tar ett tag att göra men det är ju så gott.  ska plocka lite här hemma tvätta upp lite kläder damsuga och bränna ut en ny skiva till bilen får se om jag lyckas hard dance mania så himla bra.

Tycker så synd om älsklingen min han har inte sovit nått i natt han har frågat tusen gånger om jag har värkar och hållt om mig, värkar har jag ofta med 4 till 10 minuters mellanrum men dom är inte så kraftiga jag kunde ju somna iallafall. Vi vill så gärna att det ska bli av =) älskar dig mest av allt gubben

dags att ta tag i dagen.


saknar fräääsen


Kommentarer
Postat av: Madde

haha kan tänka mig att du redan hört den :D

Hoppas att bäbisen kommer denna vecka, lycka till ;D

kram

2009-01-26 @ 11:34:31
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: Stina

Hoppas bebis vill komma ut i veckan. Och att allt kommer gå strålande! Allt bra med er? Längesen man såg till er! Hälsa Perra å. Kram

2009-01-26 @ 13:12:22
Postat av: thyran

Heej Gabbii!

Den här veckan kommer bebisen.. de är ja säker på :) hihi.

Hur är allt med er då? Va gulligt att Per är så nervös hehe. Pussåkram!

2009-01-26 @ 20:28:03
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: gabbe

Hej Stina! =) allt är bra med oss, hur är det med er och eran familj? ;D Ja hoppas hon vill komma nu börjar bli lite drygt nu. kram

2009-01-26 @ 21:10:40
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Stina

Allt är kanoners, efter magsjuka som jag och Tuva legat med. ;)

Förstår att det e jobbigt! KRAMAR

2009-01-29 @ 14:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0