Tindra

Hej hej!

Nu har jag äntligen lite tid att skriva några rader =)

Jag vill börja med att tacka för alla gratulationer och uppvaktning ;D

Kan berätta hur förra veckan var, det började i Tisags kväll jag började få värkar och innan det hade jag som mens värk hela veckan och förra ändå, men i tisdagsså blev det värkar med 3min mellanrum och vi ringde in och de sa att vi skulle komma in. väl där inne gjorde vi kurvan och självklart började det avta värkarna altså jag var bara öppen 2 cm men vi fick sova kvar utifall jag fick lite tabltter som som värk nertagande och sömntablett jo visst vi vaknade halv 9 på morgonen där efter och jag hade inga värkar ja ja då var det bara att åka hem igen. Kom hem jag gick och sov sen mot kvällningen var det dags igen och då gjorde värkarna ändå ondare och tätare så vi fick åka in igen och gjorde kurva då höll de sig i hela tiden och jag var öppen 4 cm, vi fick gå in i förlossningsrum och bara vara. Oj vilka värkar det kom jag fick lustgas och Per masserade mig i många timmar där .

och till slut så kom hon Tindra 04:35 på morgonen med sugklocka för mina krystvärkar var så korta så jag behövde hjälp. FY vilken smärta men det var det värt tjofffs sa det bara så hade jag min lilla flicka på magen och jag har aldrig vart så lycklig och Pers ansiktsintryck glömmer jag aldrig guuuud jag blir tårögd fast jag sitter och skriver ;D oförglömligt ögonblick.

50 cm lång
3402gram

Bilder kommer sen men på lg.se finns hon med vår ögonsten.

nu ska hon ha mat och det är så underbart att vara föräldrar.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Stort grattis till lilla Tindra! Hoppas ni mår bra alla tre. Kram!

2009-02-01 @ 20:20:46
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Stina

Jättestort grattis! Hoppas att ni mår bra allihop! KRAM Stina Pojje Tuva Wille.

2009-02-01 @ 21:47:30
Postat av: Malin

GRATTIS !!! :D Hälsa familjen ! Kram !

2009-02-01 @ 22:19:46
URL: http://mallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Klein

Grattis på er!! lyckönskningar till er alla tre! Kraam!

2009-02-02 @ 00:10:26
Postat av: Erica

Grattis till den lille.. :)

Hon va såååå söt så på Webbisar.. :)

2009-02-02 @ 10:18:17
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: sofie

Grattis till familjen !!!

2009-02-02 @ 10:25:44
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0