7 December

Ja det är bara att skratta åt mina fel stavningar =) jag kollar aldrig på orden efteråt när jag skrivit men det är nog på tiden att jag gör det =) När man glömmer en bokstav i rubriken =P

Ny vecka, nya promanader och i dag fick jag seeen drag i vaden när jag gick och det gjorde förbaskat ont =/ Folk som åkte förbi trodde väl att jag hade spasmer i benet haha.. I dag ska vi hämta jacob i skolan och skjussa hem han, sen ska vi ner och vaccinera oss jag och Tindra och jag är väldigt nervös för jag är så spruträdd. Sen ska vi hälsa på min mormor och morfar i standarn ;D mys mormor och mys morfar det ska bli trevligt.
'
I går åt man årets första lussebulle och jag tänkte baka några i veckan här =)

Dax att hämta in Tindra


Kommentarer
Postat av: thyran

Hoho, visst vare kul att han satt sönder biostolen :D :D haha. Så kom killen som jobba på bion och sa att han kunde palla upp med kuddar på golvet som M kunde sitta på hahah då höll ja på å döööö ;)

Föresten, nästa vecka på tisdag skulle lunch passa oss bra ? :) Kraaam

2009-12-07 @ 21:13:50
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0